Registrer dine gæster med et gennemtænkt system

I en moderne virksomhed er der en del trafik ud og ind. Man holder møder med kunder og leverandører. Man stikker hovederne sammen med forretningsforbindelser og sparrer og udveksler ideer. Der kan være mange gæster i løbet af en dag, og der kan være flere årsager til at man bliver nødt til at registrere dem. Her findes der forskellige systemer, der egner sig til registrering og invitation af gæster i virksomheden.

Pronestor har udviklet et system til gæsteregistrering, som er nemt at bruge og fungerer upåklageligt. Inviterer du dine gæster med Pronestor Visitor, så foregår det hele meget enkelt. Dine gæster får mulighed for at tjekke ind med deres telefoner, og du får at vide, når de er kommet, så du kan tage imod dine gæster på bedste måde. En god velkomst er altid en god start på et møde med en ny samarbejdspartner, kunde eller leverandør. Og så signalerer det professionelt overskud.

Det hele foregår online

Med denne type gæsteregistrering bliver det hele digitalt og kan bruges i dine andre systemer til at analysere trafikken ind og ud af din virksomhed. Der er mange fordele ved gæsteregistrering, for I kan blandt andet danne jer et overblik over hvornår der er mest pres på mødelokalerne, så I kan navigere ud fra denne viden. Man kan måske fordele møderne bedre ud over dagen, hvis det bliver for stramt på bestemte tidspunkter.

Disse systemer kører digitalt og registreres så man når som helst kan hente oplysningerne frem og analysere på dem. Det kan have mange fordele hvis man ønsker at optimere virksomhedens generelle workflow. Der findes flere analyseværktøjer, der kan bruges med gæsteregistrering. Det kan være gavnligt på mange forskellige måder.

Glade gæster betyder en del

Når dine gæster oplever at der er styr på tingene og overskud til at give dem en pæn og ordentlig modtagelse, så får de et godt indtryk af jeres virksomhed. Dette vil helt sikkert have en indvirkning på jeres videre samarbejde og gøre hele indstillingen til jeres virksomhed mere positiv. Og med gæsteregistrering kan I efterfølgende foretage relevante analyser af forløbet.